Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2011 17:10 - Действителен ден
Автор: gaazi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17785 Коментари: 0 Гласове:
2



                       УВОД

Действителният ден е самостоятелен и е сам за себе си.Като няма нищо общо ни с предния (въображаем)  ден,ни със  следващия (въображаем ) ден.

     ------------------------------------------

Какво мога да направя в действителният ден който е в мое притежание?Например:

--Мога да дишам
--Мога да работя и си изкарвам препитанието
--Мога да тичам,скачам,бягам
--Мога да спя,да си почивам
--Мога да се добера до СЪГЛАСИЕТО,МИЛОСТТА,БЛАГОДАТТА,ПОМОЩТА на БОГА
--Мога да се добера до Свободата,Мъдростта
--Мога да живея тъй,че заовикалящите ме хора да се възхитят от моите:упорство,борбеност,търпение,дициплина,воля за победа
--Мога да живея тъй,че да накарам една жена да се влюби в мен
--Мога да напиша таково стихотворение,че да омагьосам хората около мен
--Мога да достигна до безбрежното знание,познание
--Мога да разгранича лъжата от истината

Или,всичко което може да ме утвърди като личност.
Какво мога да направя в един минал (въображаем) ден,или в един бъдещ (въображаем) ден?Нищо!Тогава каква ми е ползата от това въображаемо минало или въображаемо бъдеще?Въображаемият минал ден и въображаемият бъдещ ден не са в мое притежание.Те са ми далечни,чужди.Аз мога ва достигна до тях използувайки силата на моето въображение.А не,използувайки силата на моята мисъл.Защо?Защото мисълта ми е рязко против тези въображаеми разходки из въображаемото минало или из въображемото бъдеще.
              ----------------------------------------------


Тагове:   ден,   действителен,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gaazi
Категория: Поезия
Прочетен: 792536
Постинги: 93
Коментари: 83
Гласове: 606
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930