Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2009 14:36 - Три молитви
Автор: gaazi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2742 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 28.11.2009 20:52


       
     

-1-Молитва на Атеист-материалист-революционер

О БОЖЕ!Ако те има,помогни ми.Да се спася от тези ужасни,умопомрачаващи болки на бъбреците които зачернят дните,живота ми.Не мога да заспя от разкъсващите ме болки.Не мога спокойно да се храня,да пия вода.Не мога да гледам спокойно дърветата,птиците,минаващите хора.Денонощно,всеки миг съм подложен на болки,страдания.Опитах с големи,скъпоплатени лекари.Със скъпи лекарства.Опитах с операции.Но,не.За мене няма ден,няма нощ.Нямам сили да мисля,да разсъждавам.Не мога да ходя сред хората и да им говоря,че БОГ няма.Та ако те има БОЖЕ,и както разправят религиозните СИ бил всесилен,то убий ме.Как ще го направиш не знам,ама не ме мъчи.Както разправят тука едни хора:"Со кротко со благо".Порази ме с мълния например та да се отърва от тези непоносими болки.Казано в скоби,в нашата страна още не е дошло модното течение "евтаназия".Проклет да е деня в който съм се родил.Макар че,както разправят очевидци,тогава не съм бил космат както сега.Като умра ще се превърна на прах.Защото сега съм прах,и на прах ще се превърна.Толкова лесно обяснимо е.Къде ще отида?Ще се гмурна в "нищото".Там ще съм "бомба".Няма да имам тези проклети болки.Няма да имам нищо.О БОЖЕ!Ако те има,ако си всесилен,ако не си глух и чуваш молитвите ми,убий ме.Къде СИ?Има ли ТЕ?.

--2--Молитва на религиозен

О БОЖЕ Знам,че те има.Макар,че не те виждам.Макар,че си невидим,задгробен БОГ.Затуй ти колих животни.Помниш ли?Нямат чет.Затуй четах дебели книги на религиозна тема.Те описват най-различни книжни светии от близкото и далечно минало.Как са били близки на ТЕБЕ.О невидим,задгробен БОГ.Помниш ли?Помниш нали?БОЖЕ!Невидими всесилен БОЖЕ.В твое ими съм правил безброй условни обреди.А те са били показани как да ги правим от светци отпреди 100-300-500-1000 години,или по-вече.Та тези свети хора са ни оставили в наследство своето мисловно богатсво.И тези мисли са били нанесени в книги на религиозна тема.Много книги!Ама много.Враговете ни казват,че сме оглупявали от четене на религиозни книги.Което не е вярно.Та сега да си дойдем на думата.В твое име съм колел биволи,камили,патки,гъски,гълъби.В твое име съм гладувал дни наред.В твое име съм палил свещи,целувах рисунки на предполагаеми  светии.В твое име съм хранил гладни,поил жадни.Затуй БОЖЕ,ТИ си ми задължен.И Ти се молех през целият си живот с едни молитви-формули които ги научих от книги на религиозна тема.Помниш нали?Да ме дариш със здраве и богатсво.Но,вместо да стана по-здрав,по-богат стана точно обратното.Сега съм беден и болен.БОЖЕ!Да не би да си глух.О ТИ велик,задгробен БОГ.Помогни ми да умра поне.Знам от религиозни книги,проповеди на духовници,легенди,масали,вицове,че си всесилен.Че можеш да убиеш когото си поискаш.Точно като среднощните разбойници които убиват,понеже са сигурни,че няма да има наказание,възмездие за тях.Та и ТИ като среднощните разбойници,няма от какво да се плашиш.Ще ме убиеш,и никой няма да ти дири сметка.О БОЖЕ!Страдам ужасно.Болките са по цялото ми тяло.Ако ме убиеш вече няма да страдам,да стена,да ритам с крака.Понеже съм прах и на прах ще се превърна.Или,ще се гмурна в "нищото".О БОЖЕ.Убий ме!Порази ме с мълния.О БОЖЕ,нима СИ глух?Или пък те няма?А?

--3--Молитва на вярващ в БОГ
О БОЖЕ!Сразен съм!Отначало се парализирах.Попаднах в болница.Въпреки безбройните опити на лекарите да ме спасят.Въпреки безчетните лекарства които ми се даваха,положението ми ставаше по-лошо и по-лошо.Накрая лекарите взеха решение да ми оперират мозъка.Обръснаха главата ми до голо.След туй ослепях,оглушах,онемях.Сега лежа сам в болничната стая.Но не чакам.А ТИ СЕ моля,БОГ ТИ мой.ТИ СИ ИЗВОР на живота ми.ТИ СИ СПАСИТЕЛ,ЛЕЧИТЕЛ,ИЗБАВИТЕЛ БОЖЕ.ИЗВОР на ЖИВОТА,МЪДРОСТТА.Спаси ме от операцията ако съм заслужил.Аз не съм лъгал този,който ме е лъгал.Аз не съм мамил този,който ме е мамил.Аз не съм бил нагъл,подъл,двулик срещу този,който е бил нагъл,подъл,двулик срещу мене.Аз съм чист БОЖЕ.Дай живот на очите ми за да гледам.Дай живот на ушите ми за да чувам.Дай живот на занемелият ми език за да мога да говоря.Дай ми живот за да мога да ходя изправен,силен както преди.Дано да съм заслужил помощта ТИ.Ако ли не, Смъртта не ще е спасение за мен.
   -----------------------------



Тагове:   молитви,   ТРИ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blueskies - още едно "посвещение" и ще закрещя!
17.11.2009 18:15
момче, престани да си правиш тъпи майтапи!
цитирай
2. gaazi - момче, престани да си правиш тъпи ...
17.11.2009 21:13
blueskies написа:
момче, престани да си правиш тъпи майтапи!
за един литератор думите "тъпи","майтапи" са неприемливи."посвещения"по-вече няма да има.
цитирай
3. blueskies - мерси
17.11.2009 22:31
просто наистина е доста объркващо да се посвещават на някого подобни неща.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gaazi
Категория: Поезия
Прочетен: 792601
Постинги: 93
Коментари: 83
Гласове: 606
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930