Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2013 12:59 - Безсмъртен ЖИВОТ
Автор: gaazi Категория: Други   
Прочетен: 19305 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.05.2013 13:02


Безсмъртният ЖИВОТ е съкровище на което не може да се посочи цена.Би било безсмислено.Това го разбират всички живи същества ( без човека ) и пазят както своя живот тъй и живота на други живи същества според силите си.

Два примера:

1-ви Пример
В Павел баня съм на лечение.В санаториума където пребивавам повечето от нас са с бастуни.Имаше много хора в инвалидни колички.Имаше хора които не можеха да мръднат от леглата.Почти всички бяхме млади.Това бе един мъничък ад от който ми настръхваше косата.Аз успях да остана 15 деня там а после избягах.По-вече не можех да издържам.
След редовната ми разходка из близката градина се връщах обратно.Гледам,пред вратата на санаториума купчина мъже слушат със зяпнала уста някакъв едър мъж.Доближих се и рабрах,че едрият мъж се срещнал с мечка в панината а сега останал жив разказва с увлечение за тази среща.Аз се засмях.Според книжните ми знания мечката би  трябвало да го разкъса.Едрият мъж се обърна към мене ядосан. " Ти какво се смееш бе? " " Смешно ми е -отвърнах.Срещнал си мечка в планината и си останал жив " Едрият мъж се ядоса по-вече,вдигна единия крачол на пантолона си и каза " Я виж това!" Погледнах.Като че бомба бе откъснала прасеца му.Там зееше огромна,черна яма." Това ми е спомен от зъбите на мечката която срещнах в планината-допълни едрият мъж "Извиних му се и помолих да ми разкаже как е станало.И той разказа." Живея в планинско село.Един ден тръгнах да събирам сухи дървета.Събрах каквото можах и тръгнах обратно.Вървях по една пътечка.Изведнъж,на около 10 метъра от мен се появи мечка.Беше грамадна.Спрях се като закован.Чувството за самосъхранение ми казваше-- бягай!-.Разумът ми казваше-- стой и не мърдай! --.Аз послушах разума.Мечката ме гледаше изпитателно с малките си очи.Разузнаваше.После тръгна.Дойде до мене,захапа ме за крака"Едрия мъж прекъсна разказа си и ме попита." Ти имаш бастун.На какво разстояние можеш да го захвърлиш?" " Може би 5 метъра,може би 8 метъра-отговорих" Тъй-продължи едрият мъж.Мечката ме захапа за крака и ме захвърли като твоя бастун"Беше невероятно.Мъжът бе някъде към 120 килограма.После какво е станало? Мъжът изкрещял от болка.Съселяните му са го чули.Дотичали са.Отнесли са го на лекар и така е бил спасен.В заключение мога да добавя,че мечката просто си разчистила пътя за да мине.

2-ри пример

Чух за една трагична история.Мисля,че случката е действителна.Млади,богати младежи и девойки пият в едно питейно заведение.Весели са.Опиват се от младостта и здравето си.Имат и пари.Чувствуват се свободни,недосегаеми.Изпитият алкохол им дава нови сили и увереност.Говорят за туй,онуй.Говорят за щяло и нещяло.Настъпва вечер.Те продължават да пият.По едно време един младеж се изправя и заявява." Аз мога да се преборя с лъва от градския зоопарк "Компанията се смее и му ръкопляска.Това е обида за изправилият се младеж." Вие мислите ,че се шегувам и се подигравате с мен."Успокояват го.Подхвърлят му шеговити закачки.След малко се изправя втори младеж и казва. " И аз мога да се преборя с лъва от градския зоопарк." Ръкопляскат и на него.Подхвърлят му шеговити закачки.Двамата пияни и храбри младежи се ядосват и предлагат всичките да отидат в градския зоопарк и там,в клетката на лъва да им покажат колко са храбри.Целта им е да впечатлят момичетата.Компанията не желае.Тогава двамата пияни и храбри младежи заедно с две девойки се качват в една кола и отиват на среща с лъва от градския зоопарк.Вече се било стъмнило и когато са пристигнали била е настъпила нощта.Тук таме  блестели улични лампи.Вратите на зоопарка са били заключени.Младежите и девойките са намерили пролука и прескочили оградата.В полутъмното започнали да търсят клетката на лъва. Нямало я.Но,открили нещо друго.Клетката на мечката.Двамата много пияни и много храбри младежи си свалили саката.Казали на пияните девойки да стоят и гледат и смело,неустрашимо се покатерили по предпазната ограда и скочили в клетката.Единият младеж решително тръгнал към мечката.Другият го последвал.През това време мечката събудена от шума видяла,че нещо се движи към нея.Тя също тръгнала към нещото.Срещата им е била някъде към средата на клетката и е траяла секунди.Ядосаната мечка се изправила ,хванала за крайниците първият нахлул в жилището  и,и го разкъсала на две.Като вестник! Вторият много пиян и много храбър младеж ужасен видял това и забравяйки,че трябва да е храбър,нустрашим се обърнал и побягнал към предпазната ограда.Целта му е била да се прехвърли и се спаси.Но не действувал достатъчно бързо.Може би защото е бил много пиян.Може би защото е бил ужасен от видяното.Така или иначе.Когато ядосаната мечка достигнала предпазната ограда младежът е бил почти на върха.Трябвали му секунди за да се прехвърли и се спаси.Тези секунди са били решаващи.Мечката достигнала до предпазната ограда.Надигнала се.Хванала за краката вторият нахлул в жилището и,и рязко дръпнала.Вторият младеж е бил разкъсан през кръста.
Сега,какво е това? Това е явно неразбиране от страна на младежите,че в притежанието им е било съкровище и те не са разбрали това,и са го загубили като на шега.Съкровището се нарича безсмъртен ЖИВОТ
            -----------------------------------



Тагове:   живот,   безсмъртен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gaazi
Категория: Поезия
Прочетен: 792591
Постинги: 93
Коментари: 83
Гласове: 606
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930